Obiectivul investitiei

OBIECTIVUL GENERAL al proiectului il reprezinta dezvoltarea activitatii firmei prin largirea gamei de servicii furnizate, ca urmare a achizitionarii de echipamente si sisteme IT.

Obiective specifice

Obiectivul investitiei Firma doreste sa isi extinda activitatea in urma implementarii proiectului prin crearea unei aplicatii bazata pe solutie ERP care sa raspunda prompt tuturor nevoilor companiilor in materie de analiza economico-finaciara.

Cresterea numarului de echipamnete si sisteme IT in perioada de implemenatre a proiectului

Denumire produsNr buc
Server3
Statie10
Multifunctionala A31
Multifunctionala A41
Echipamente de retea1
Network Storage1
Sistem telecomunicatie1
Adobe Photoshop1
SQL SvrStd 2008 cu 10 SQLCAL1
Porta Web1
Framework ERP1

Crearea a 6 locuri de munca noi permanente in ultima luna a implementarii proiectului

Crearea unui site web pentru promovarea proiectului societatii in perioada de implementare a proiectului

Cresterea cifrei de afaceri cu 9% la sfarsitul perioadei de operare

Obiectul investitiei

Firma doreste sa isi extinda activitatea in urma implementarii proiectului prin crearea unei aplicatii bazate pe solutii ERP care sa raspunda prompt tuturor nevoilor companiilor in materie de analiza economico-financiara si, astfel sa isi dezvolte afacerea in sesnsul crearii de soft-uri la comanda. Solutia va cuprinde mai multe module care sa s eplieze pe nevoile specifice ale clientilor sai. Solutie va lua forma unei metode care sa asigure o planificare si un control eficient al tuturor resurselor pe care clientul le are la dispozitie in activitatea sa economica.
Mai mult decat atat, o data ce dobandeste statutul de client, firma beneficiara se paote inregistra pe portalul pentru clienti pentru a obtine acces securizat la asistenta tehnica online si la baza de cunostiinte a firmei, unde va gasi numeroase materiale si documente de suport. Cu alte cuvinte, firma isi propune sa creeze un portal pentru clientii sai, prin care acestia sa poata beneficia de asistenta tehnica online, actualizari ale solutiei in functie de modificarile legislative din Romania. O data cu finalizarea implementarii solutie, echipa de suport preia responsabilitatea de a asista clientul in utilizarea sa viitoare, asigurand astfel maximizarea ratei de recuperare a investitiei a acestuia si, implicit, fidelizarea lui.